loading...

уторак, 1. децембар 2020.

Nemačka i život u njoj.


Prvi blog ukratko tekst o mom mišljenju o Nemačkoj o životu u njoj.

Ovo je moj prvi blog,tako da ne zamerite ako nije dobro odradjen.U svakom slučaju cilj mog bloga je taj da predstavim Nemačku i život u njoj ljudima koji dolaze kao i da pomognem mojim kolegama medicinarima da se lakše snadju u poslu.Naravno neću sve to u ovom prvom blogu,već ću samo od prilike vas uvesti u to.
Moje iskustvo u Nemačkoj uglavnom vuče na pozitivnu stranu.U suštini,ljudi ovde imaju svoja pravila i ukoliko poštujete ta pravila i ljude oko sebe jako lepo možete da živite u svakom slučaju barem 70% bolje nego u našim voljenim domovinama.Kad to kažem ne želim da omalovažavam našu zemlju ili naše,već taj režim i politiku koja nas tera da bežimo u tudje zemlje i žudimo za normalnim životom.

Odgovorno tvrdim,da ko god dodje u neku stranu i uredjenu zemlju kao sto su Nemačka,Austrija,Švajcarska itd i ako da sve od sebe ne samo da može normalno da živi vec može mnogo toga više.

Ja sam ovde došao sa srednjom medicinskom školom i radim u bolnici.Meni lično je sjajno.Plata je 5 puta veća nego u Srbiji dok su troskovi su manje više slični kao u Srbiji.Ovde vam je samo stan skup i on se kreće od 500 do 1000 evra u zavisnosti da li zelite jednosoban dvosoban ili više od toga.Trenutno živim u stanu koja mi izdaje moja klinika i to je dosta jeftin dvosoban stan od 35 kvadrata koji me mesečno košta 300 evra.

Što se tiče namirnica u super marketima cena je potpuno ista kao u Srbiji,čak su neke namirnice i jeftine a neke pak za koji dinar(centi) skuplje.

Ukratko toliko od mene u ovom blogu,dok cu u narednim pokušati da se direktno fokusiram na neke stvari koje bi mogle da vas interesuju.

Нема коментара:

Постави коментар